10 okt. 2011

Positiv energi

Tänk vad positiv energi kan göra! Jag hade ett mål att springa en speciell sträcka fram och tillbaka utan att stanna. Jag hade satt upp en månads träning för målet och kommit en vecka in i träningen inför det.

I dag har det varit en sådan toppen dag! Utbildningen att ta kostrådgivningen ett steg längre har startat och jag har suttit på en intressant föreläsning hela dagen följt av ett inspirerande möte. Tänk att en liten förändring i vardagen och en push framåt även gör att man når sina andra mål och det tre veckor före utsatt tid. Det är tänkvärt och absolut någon jag väver in i rollen som kostrådgivare..



Jag bryr mig inte om hur fort jag sprang eller på vilken tid, viktigast var att jag sprang till målet!


Foto tagit på underbara ön Isla Holbox, Mexiko

2 kommentarer:

  1. !!!!!fröken chili is back!!!! =)
    Snygg header!! verkligen!

    Ja det är så himla viktigt att suga i sig positiv energi, både från andra människor - möten, situation och tillfällen - naturen eller bara av att solen skiner. :)

    Just nu får jag energi av en gosig Gorm, kristallen runt halsen och att det är en så fin höstdag...

    Ha en underbar dag!

    Sanna

    SvaraRadera
  2. Fröken Chili is back för att stanna! Behövde helt enkelt gå kurs och få ny inspiration... Trevlig helg!!

    SvaraRadera