16 apr. 2012

Tillbaka på passen

I höstas slutade jag gå på pass på pass på gymet, det har blivit något enstaka under vintern men inte alls i samma utsträckning som det var innan.

Det fanns två anledningar. Jag var lite uttråkad på dem, det hände inte så mycket mer med kroppen och de passade inte mitt liv då. Är man inte motiverad fungerar det inte helt enkelt.

Jag har rest mycket under vintern. Det passade mig bättre att springa, powerwalka (under den värsta jetlagen) och gå till gymet och träna på egen hand där jag själv kan bestämma tiderna eller på ett hotellgym. Motivationen kom tillbaka. Jag behövde en förändring i mitt tränande. Nu är jag där igen. Något behöver förändras. I dag om ca 1 timma är första passet Shape inbokat och jag ser fram emot det! Det ska bli så roligt!

På mina föreläsningar pratar jag om att träning ska vara kul, varierad och man ska tänka på nya sätt. Nya idéer, mål och om att våga!

"Only wisdom in your actions is to gain respect"


Bra frukost några timmar innan träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar