21 maj 2012

If you can dream it you can do it....

Träning behöver inte alltid betyda träningsvärk och att svetten sprutar (även om det är så jag oftast vill ha det;)! Efter helgens backträning och ett litet cirkelpass är musklerna trötta och då är min filosofi att de behöver vila och återhämtas. Så är de snart redo för ett nytt pass och förhoppningsvis kan de ha växt lite också ;-)

Ibland behöver man en promenad i sitt egna tempo och bara filosofera lite under gångens gång. Mentalträning är minst lika viktigt som hård träning om du frågar mig. Miljöombyten brukar lösa många frågor och nya idéer kommer till en.

I dag funderade jag på under min promenad att "Fröken Chili" behöver utvecklas. Fröken Chili-bloggen har funnits i över ett år nu. Tack alla läsare som följer den, utan er hade den inte funnits! Besökarna växer och växer och ju mer motiverad blir jag!

Tidigare i livet skrev jag en modeblogg, då hade jag ett stort intresse för kläder. Då älskade jag att titta på kläder när jag reste, nu handlar det mest om att hitta mysigaste fiket i en ny stad. Shopping är inte så intressant längre, tack och lov för det! Intresset finns fortfarande kvar lite men nuförtiden handlar kläder mer om bra funktion för mig. Man måste snabbt kunna ta sig framåt!

Att drömma och förverkliga drömmar är viktigt, så vi får se vad det leder till. Mer än så avslöjar jag inte än... =)

Dream it
Wish it
Do it



Jag på fiket Domas i New York, där kan vi snacka inspiration! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar