13 feb. 2012

Ett hett tips på is

I går blev det en fantastisk dag på isen. Det borde vara förbjudet att inte gå ut dagar som i går. Sol, klarblå himmel och is. Att packa matsäck och vara ute i flera timmar är nog något av det bästa som finns!

Har ni inte ett par långfärdsskridskor och bor nära en is (det gör de flesta) så är det en bra investering för is kommer det förhoppningsvis varje vinter och nu vill jag ha vinter året om! Dessutom är det gratis att åka och du behöver varken liftkort eller resa till en backe.

Mina långfärdsskridskor är köpta på Northsport.se och är jag är väldigt nöjd med dem. De känns stabila och man kommer långt på kort tid, det går inte ens att jämföra med vanliga skridskor. Pjäxorna hittade jag för under halva priset på Blocket. Jag åker med hjälm och resonerade som så att mitt liv är alldeles för roligt för att riskera. För fort går det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar