16 mars 2012

Learning by doing

Hola!

Nu sitter jag helt plötsligt i vackra Mexiko. Sist jag var här på bloggen var jag i Thailand. Mellan Thailand och Mexiko hann jag gå en kurs i retorik som var mycket givande. Jag ska berätta mer om den i ett senare inlägg. Just nu är jag lite trött och huvudet känns tre nummer för stort. En jetlag Thailand- intensiv retorikkurs i Sverige - Mexiko gör att jag behöver stanna upp och bara vara.

Nu jobbar jag mycket med kost och träning för resande. Så det här är bra, egna erfarenheter slår allt! Nu till stranden en stund, det är tid för återhämtning och reflektion. Göra erfarenheter till kunskap. Kanske blir det en powerwalk i solnedgången senare. Om kroppen tillåter :-)

Trevlig helg!


Pelikaner, Isla Holbox Mexiko

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild!

    Jag och min man funderar på att åka till Mexico, ar du några bra tips på var man ska åka, hotell osv..

    Kram Prallan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jag tycker ni ska åka till Tulum, Playa Del Carmen och Isla Holbox! Mexiko är för bra för att bara stanna på ett ställe. Åker ni med det ljusblå flygplanet kan jag rekommendera massa bra hotell! =) Kram

      Radera