7 maj 2012

Balans

En tidig morgon i Stockholm. Flyg till Malmö. Några timmars jobb på flygplatsen. En rolig kostföreläsning för glada lyssnare. Snabbt in till Malmö-stad och en timmas träning på gymet. Iväg med blött hår till Köpenhamn med en sushimiddag sådär i farten över bron. Flyg till Oslo.

Kan inte säga annat än att det är väldigt skönt att ha krupit ned i hotellsängen nu efter en rolig dag full med energi! Musklerna värker sådär härligt och jag känner mig euforisk. Det är så skönt att ha kommit igång med träningen ordentligt igen. En av de bästa känslor jag vet är efter-träning-känslan-nyduschad-i-myskläder-och-mätt. Då är livet på topp!

Och även om jag verkligen älskar att flyga till tropiska länder så kan jag inte påstå annat än att det är så skönt att slippa jetlagen för ett tag. Kroppen börjar hitta hem till sina normala rutiner, det onda i nacke och rygg börjar försvinna efter besök hos en duktig naprapat och konditionen förbättras till det bättre varje dag. Mitt favoritord passar in väldigt bra just nu. Balans.

Jag och min favorithobby

och ett favoritcitat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar