23 nov. 2011

Crazy på cocos

Mango är en av min favoritfrukt och cocos-smak är inte dumt det heller. Så när jag beställde in en "Mango and Cocos shake no sugar" i Thailand kunde det inte bli fel. Det är svårt att få tag på mango med samma smak hemma i Sverige men skam den som ger sig! Det fick bli ett plagiat!
Den översta bilden är tagen i Akumal, Mexiko






Coconut Milk, Extra Creamy
 (80% kokosnöt, light varianterna innehåller bara mera vatten och det är ju dumt att gå och köpa vatten)
Mango, frysta bitar
Vatten

2 kommentarer:

  1. Mmmm!! Vet du vad, jag kunde ju inte släppa det där med dina smoothies och din rosa blender :), så nu har jag köpt en blender (vit blev det till slut) - och massor med frukt!! =) Så mig har du i allafall lyckats inspirera :) och säkert många fler.

    Har faktiskt tänkt göra en smoothie med youghurt naturell, avokado, banan eller hallon, frön och kokos(!) som mellanmål... älskar kokos jag med!

    SvaraRadera
  2. Vad kul! Jag skulle inte överleva utan min Blender är inne på min andra och den är snart slutkörd den med :-)) Din Smoothie låter väldigt god! Kanske snor jag den en dag och länkar såklart! :-)) Kram

    SvaraRadera