30 nov. 2011

God morgon Sverige!

Här sitter jag i Thailand. Jag har redan sovit ut, ätit frukost och nu väntar jag på att kroppen ska vakna till liv så jag kan träna. Skulle jag träna när jag vaknade här skulle det betyda att jag tränade mitt i natten svensk tid och det vill jag inte utsätta den för. Men som sagt vi är alla olika och det som känns fel för mig kanske känns rätt för någon annan.

I väntan på att kroppen ska vakna till liv har jag satt ihop "Fröken Chilis Mega Training Mix ;-)
Går ni in på Facebook och gillar Fröken Chili kan ni hämta upp den. Den är 1 timma lång och anpassad för träning. Näst sista låten är avsedd för nedvarvning eller magträning. Sista är streching.

Jag var på en "Kognitiv Beteende Terapi" föreläsning för 1 månad sedan och där berättade föreläsaren att musik är det enda som kan förändra en sinnesstämning. För 2 veckor sedan var jag på en annan föreläsning som en fotograf höll. Han sa samma sak men påpekade att bilder antagligen kommer därefter.

Jag kan bara instämma, så på med lurarna, ratta in min mix och du kommer bli träningssugen =)


                                 Rosa träningsskor är också ett bra redskap för att få träningssug ;-)

Update: Tyvärr går det inte att få över Mixen till Facebook just nu, men den kommer senare. 

1 kommentar:

  1. Jätteintressant det där med musik och bilder...!

    Klart rosa är bäst.. ;)

    SvaraRadera