2 dec. 2011

Positiva tankar

Jag har alltid att tyckt motionssimning är ganska tråkigt, man simmar runt där och det händer inte så mycket mer. Men när jag tänker efter var det 2 år sedan jag testade sist. Så i kväll efter en relativt sömnlös natt (jetlag) och en dag på stranden var det en träningsform som kändes bra, då någon större ansträngning inte riktigt passade sig. Tro det eller ej men det var faktiskt kul! 10 längder blev 20 som blev 30 och det slutade på 40! Nu kan det hela ha att göra med att jag hade en fantastisk utsikt mot solnedgången från poolen på takterassen. Men jag ska testa det på hemmaplan också. Så dagens uppmaning få bli att våga att testa en sport igen, man vet aldrig om man ändrat sig! Själv tror jag det hela sitter i inställning och tanke...


En liten krabba från stranden, han ser också lite fundersam ut ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar