16 feb. 2012

Rabattkod Sportamore

Jag tycker verkligen det är så roligt att träna! Alla sporter från löpning till långfärdsskridskor till ett pass på gymet. Jag vet inte vad som gör det men jag tror det är upplevelsen och belöningseffekten efteråt som driver mig. Naturupplevelsen man får under en löpträning brukar lösa de flesta problem.

Det finns ju även små saker som hjälper mig och motivationen. Det är roligare att träna i snygga träningskläder, det underlättar med bra funktionskläder och att inte frysa ute på isen är nog den viktigaste  på hela skridskoåkningen.

För någon månad sedan upptäckte jag Sportamore.se som är en webbutik som har ett enormt utbud av snygga sportartiklar och kläder till bra priser. Så det känns extra roligt att jag nu kan erbjuda mina läsare en rabattkod till 10% av hela sortimentet och den gäller även de rabatterade produkterna. Koden är: frokenchili och gäller fram tills den 23/2-2012.


Några av mina favoriter är sporttopparna från Nike, nu finns de att köpa 3 betala för 2 och man kan aldrig få för många av dem eftersom de har en förmåga att ligga i tvättkorgen när de behövs =)



Nike filament tight är grymma med reflexer, dragkedja vid benen och det fiffigaste av allt är fickan baktill för nykeln. De funkar höst/vår/sommar och nu när det är kallt ute tillsätter jag bara ett par underställs tights under. 

Sedan finns det ju en uppsjö av snygga färgglada tränings/löparskor

Lycka till med den roliga träningen! 

Rabattkoden är: frokenchili

3 kommentarer:

  1. Hej! jag har inte fattat att du bloggar förrän nu! Kul! Jag ska genast bokmärka. Funderar på att slå till på några sporttoppar. Det är som du säger, de är ALLTID i tvätten. Jag har också en blogg, men den är rätt fånig och inte lika seriös som din! Men du får gärna läsa och var inte rädd att rätta mig om jag ger t ex ger kostråd som inte ens stämmer, jag skjuter rätt mkt från höften då jag inte är expert direkt! http://jojjaninthegym.bloggsida.se/

    SvaraRadera
  2. Hej! Vad kul att du bloggar! Ska börja läsa din blogg =) Bloggar är väl till för att inte vara så seriösa?! Min hemsida är seriös, bloggen är mer den roliga "bakfickan" där man får spåra ur lite! De där topparna är super, jag tvättar dem i 30 C fintvätt och de är som nya tvätt efter tvätt....

    SvaraRadera
  3. Älskar sportamore dom har så himla mycket fint! :D

    SvaraRadera