7 apr. 2012

Färdig snaskat

Springturen jag skrev om i förra inlägget blev en rakettur ut till flygplatsen istället. Vistelsen på den där ön jag aldrig besökt blev en timma på en annan ö jag redan besökt och hem igen. Så är det i mitt jobb och det är det jag gillar, det oväntade och spontana. Att helt plötsligt kunna åka och fira påsk med Rufus ett helt dygn tidigare än beräknat!

Det där med regelbundna sömntider höll jag inte heller. Det blev nattarbete som faktiskt fungerade bra då jag låg mellan mexikansk tid och svensk. Den där träningen jag stoltserade med som skulle bli av blev en nackspärr och först i dag har jag kommit ut på två promenader. Det är helt underbart att börja kunna röra sig igen!

Så av äta, sova och träna är det äta som fungerade på mig just nu. Mycket god nyttig mat. Påskmat kan vara ganska nyttigt. På vårt påskbord var det mycket fisk i form av lax och min favorit strömming! Sallader och klassikerna i lagom stor portion. Påskäggsgodis blev det också, både i går och i dag. Godis är gott men inget man behöver äta varje dag så nu är det helt stopp och kvällen bjuder på gott thé, frukt och gojibär! Det mår jag så mycket bättre av!




Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar